Ny hjemmeside 1 – 2 – 3 – 4

Typisk forløb for udarbejdelse af en effektiv og professionel hjemmeside

Du har en ide til din hjemmeside. Lidt om hvordan du gerne vil have den designet og til at se ud. Farvevalg, logo, slogan, billeder, ledetekst, indhold m.m..

Du har muligvis set andre hjemmesider, som du synes om indenfor din branche. Vi tager en snak om, hvad du kan lide og hvordan du forestiller dig din egen skal tage sig ud.

Du sender herefter materialet som logo, billeder, tekst, kontaktoplysninger m.m. til os, så vi har noget at arbejde med.

Ud fra det materiale opsætter vi en test og demo side, som du kan tilgå online. Her kan du se hvordan din side tager sig ud.

I denne proces arbejder vi i fællesskab om at få det rettet til, så det bliver et godt og funktionelt design, der er brugervenligt for dine besøgende og med det indhold du ønsker.

Vi tilretter testsiden, med det vi er blevet enige om efter vores fælles gennemgang, så det matcher hinanden.

Du har mulighed for at komme med flere imput og ønsker, så vi er sikker på at du får en hjemmeside, der dækker dine behov og fremstår attraktiv for dine besøgende, for netop din branche eller niche.

Når designet og opsætningen af din hjemmeside indfrier dine forventninger og du godkender den, flytter vi den over på dit eget domæne og går live. Hvis du har et domæne på et hurtigt og stabilt webhotel, kan vi lægge din hjemmeside der. Hvis der er behov for en opgradering arbejder vi sammen med et af danmarks hurtigste og sikre webhostes.

Nu er du klar til at vise hjemmesiden frem og styrke dit online image på en måde der matcher din virksomhed, forening, forretning eller personlige blog profil, eller hvad du nu repræsenterer.

Så enkelt og nemt er det. Vi udfører alt det tekniske ud fra dit materiale, dine ønsker og behov.

Hvorlang tid tager det fra første kontakt til færdig levering?

Tidshorisonten og leveringstiden afhænger meget af det materiale vi har at arbejde med, som du har leveret og ligeledes hvor hurtig vi får afklaret eventuelle spørgsmål omkring indhold og designet. Hvis du skal have udarbejdet nyt logo og materiale først, vil det selvfølgelig også afhænge af dette.

Normalt kan vi udarbejde en ny hjemmeside, indenfor 3-15 dage, alt afhængig af omfanget og om vi finder det rigtige design og opsæt første gang. Vi er normalvis ret gode til at få det gjort indenfor nævnte tidshorisont.

Hvad sker der efter levering og siden er live?

Alle muligheder er faktisk åbne for fremtiden. Hjemmesiden er udviklet og opsat i WordPress, der er anerkendt og anvendes af mere end 28% af alle hjemmesider du besøger. Det er din sikkerhed for at den altid kan opdateres og viderudvikles når behovet eventuelt opstår.

Du kan selv veligeholde din hjemmeside med tekst, billeder og andet indhold som fx PDF filer, som brochurer eller produktvejledninger til download for dine kunder.

Vi varetager også gerne denne opgave, hvor du blot sender os materialet og vi vil sørge for at få det publiceret på din hjemmeside som du ønsker det. Det udfører vi på timebasis, hvor du altid får et estimeret overslag på tidsforbruget inden vi går igang.

Din hjemmeside er fremtidssikret

Du ejer altid selv hele hjemmesiden, hvor du vil være fritstillet til at gøre med den hvad du ønsker. Vi har ingen bindinger eller måndelige abbonnomenter på løsningerne vi udarbejder.

Skulle det mod forventning ske, at det viser sig at vores kemi ikke passer sammen, eller der opstår nye og andre behov som vi mener andre er bedre til end os, er du ligeledes sikret når din side er lavet i WordPress.

Forespørg på udarbejdelse af hjemmeside herunder

En forespørgsel er selvfølgelig helt uforpligtende

14 + 11 =

Hvad vi gerne vil vide

Det vil hjælpe os meget hvis du skriver lidt om nedenstående punkter

  • Evt. nuværende hjemmeside
  • Nuværende udbyder af dit webhotel (host)
    fx AZEhosting 
  • Ønskede antal sider vi skal sætte op ud over forsiden. Fx projekter, galleri, produkter, service, priser, etc. Om os og Kontakt side er altid med.
  • Har du logo, billeder og tekst.
  • Specielle krav til funktioner som fx eventkalender, besøgsstatestik, blog eller nyheds feed, landingpage, flere lokationer på Google maps, etc.

Foretrækker du egen mail kan du sende den til: udv@zopin.dk – Emne: Ny hjemmeside